Vše o nákupu a reklamaci


 

Pokud máte nějaké dotazy - prosíme, nejdříve si přečtěte následující časté dotazy, kde s největší pravděpodobností naleznete odpověď. 


Volejte kdykoliv - Sport4Best Vám odpoví !

 

Neváhejte nám kdykoliv zavolat na naší hotline +420 702 049 139 která je dostupná v pracovní dny od 9 do  17h. Pokud áte dotaz, který nemůže být odkládán, tak můžete volat i v jinou než uvedenou dobu a to i o víkendu !

 

 

Doprava ZDARMA

 

Vážíme si našich zákazníků, kteří rádi na Eurovlasech nakupují ve velkém. 
A proto při objednávce v celkové hodnotě nad 3 000 kč se automaticky odečítá od doběrečného poštovné. Platí pouze v rámci české republiky (pro SK zákazníky je doprava zdarma při objednávce                      nad 6000 kč). 



 

Posíláte zboží i na Slovensko ?

 

Ano, na Slovensko běžně zasíláme a velice si vážíme našich slovenských zákazníků. V tomto případě se dodací lhůta protahuje zhruba o 3 pracovní dny než je uvedeno v detailu zboží. Poštovné (pokud balíček nepřekročí hmotnost 2 kg) je pevně stanoveno na částku 349 kč. 

 

V uvedených tabulkách není má velikost. Můžete mi zajistit jinou ?

 

Ne. Velikosti uvedené v detailu produktu jsou pevně stanoveny a nedá se s nimi manipulovat.



Jaké jsou vaše dodací lhůty ?

 

Zboží skladem je expedováno následující pracovní den po přijetí objednávky. U zboží na objednání je dodací lhůta od 1 do 4 týdnů. O průběhu objednávky jste informováni e-mailem. Dodací termíny jsou uvedeny vždy v detailu zboží.
 


Poskytujete osobní odběr ?

 

Ano, je možné vyzvednout zboží na naší berounské výdejně (VIZ kontakt). Tuto možnost poskytujeme pouze po předchozí e-mailové nebo telefonické domluvě a to jen v pracovní dny od 9 do 17h. 
 

 

 
 

Mám zájem o spolupráci (velkoobchod, reklama)

 

Kontaktuje nás prosím telefonicky nebo e-mailem (VIZ kontakt).
Uvítáme každý nový nápad, jak rozšířit naší i Vaší působnost.